Altres Barcelones

AltresBarcelones.com / Història de Barcelona, anècdotes i curiositats des del 2007


Aquest dissable la gent de la Coordinadora de Centres d'Estudis de Parla Catalana m'ha convidat a fer una ponència a la VI Trobada de Centres d'Estudis de les Comarques de Lleida. La ponència porta com a títiol "Història local en xarxa. Nous horitzons de recerca i difusió". És per això que, tenint en compte que la majoria de seguidors d'aquest bloc viviu a Barcelona o rodalies i que a més el tema a tractar és precisament la innovació en el terreny de la difusió en xarxa, trobo que no hi ha millor moment per fer un experiment i mirar de retransmetre en directe des de la Seu d'Urgell.
He obert un canal web per emetre en directe, he fet les proves pertintents i pel que veig funciona, però necessitaria comptar amb alguns de vosaltres per veure si realment funciona. Intentaré retransmetre totes les jornades si no hi ha cap inconvenient, però estaré ocupat i no em podré fer cárrec tota l'estona de l'steaming. Així doncs no em puc arricar a assegurar-vos que tot rutlli bé. És molt important per mi que em comenteu com ha anat la cosa perquè si funciona, tinc pensat emetre en directe totes les meves xerrades i conferències sempre que la connexió a internet del local m'ho permeti. Si va bé, el proper dimecres la gent de la Seu d'Urgell, la de Tremp i també la de la Patagònia i Singapur, podrà assistir virtualment a la pròxima xerrada sobre la Barcelona rebel a la Nau Ivanow de Barcelona.
Així doncs us agraïria que el dissabte al matí li féssiu una ullada a aquesta pantalla que he embedat aquí sobre i que m'expliquéssiu l'experiència. Si voleu més detalls sobre les jornades podeu consultar aquí.
Ah! i per suposat, us aniré informant de tot via twitter podeu visitar el perfil @AltresBcn aquí.

4 comentaris:

Mª Trinidad Vilchez ha dit...

SR. DANI CORTIJO.
Estic veient i escoltant la conferència des de fa una estona, molt be el so, la imatge no tant, una mica fosca, amb una millor webcam es veuria tot millor. Però on ets tu? Quan apareixeràs?
Una salutació.
Mari Trini.

Anònim ha dit...

Felicitats .
jo tinc molts talls de so i no em permet de seguir raonablement la conferència. Salutacions. Josep Cornadó. Centre d'Estudis Locals d' El Vilosell

Santi Medina ha dit...

Dani, el sonido bien , la imagen muy lejana, el contenido muy interesante, muy buen resultado para ser la primera vez. Santi

Dani ha dit...

Ha funcionat bé! Gràcies pels vostres comentaris a twitter, la pròxima també la retransmetré!