Altres Barcelones

AltresBarcelones.com / Història de Barcelona, anècdotes i curiositats des del 2007


Uns dies després de l’entrevista que em van fer la gent del programa Extraradi de COM Ràdio quan Altres Barcelones va guanyar els Premis Blocs Catalunya 2009, vaig rebre una trucada d’ells proposant-me fer de col•laborador habitual amb una secció d’unitat mòbil. Evidentment, no vaig poder negar-m’hi.

A partir d’ara doncs, un cop al mes explicaré en directe i in situ alguna història de la ciutat o del seu extraradi per a aquest programa conduït per l’Olga Vallejo.
L’emissió es farà un cop al mes cap a les 18:40. Avui ha estat el primer dia i per estrenar-me m’han aconsellat fer alguna història que ja tingués feta temps enrere i amb la qual em sentís còmode. He triat de nou la d’en Puig i Antich, i l’Agustina Cardete del Bar funicular ha tornat amablement a accedir a ser entrevistada. Aquest cop ens dóna més detalls.
Més endavant faré històries noves, de vegades sortint dels límits territorials als quals us tinc acostumats.
Això sí, els oients habituals de la secció “Altres Barcelones” de Batakada Radioactiva a Ràdio Gràcia, que sapigueu que podreu seguir escoltant històries cada dilluns. Ara però, a la secció A les ones de la barra superior del web, trobareu els mp3 de les dues emissores.
Us deixo doncs aquest primer cop amb el programa d’avui:


11 comentaris:

Galderich ha dit...

Fantàstic, dinàmic i ben portat!
Ets el nostre blocaire més mediàtic, felicitats i bon cop de bastó ;-)!

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Felicitats, Dani!

Això ja és difondre la història de Barcelona per terra, mar i aire. Ja només falta tenir programa a la TV!!

Jordi Bonvehí i Castanyer ha dit...

Fantàstic Dani, altres es tiren 2 anys fent un màster, altres fan una tesi i tu ja surts a la radio periòdicament.

Enhorabona!

Fernando Díaz | elsituacionista ha dit...

Hostia, enhorabuena.

Anònim ha dit...

Hola Dani,
Aquesta editorial es dedica a fer llibres de fotografia històrica local, segur que et pot interessar: http://www.edicionesamberley.com/

A part de tot, a Amberley són editors intel·ligents, gent amb molt de sentit comú: s'accepten propostes sense cap problema, si la teva idea de llibre és bona i factible te l'accepten. Sí, tot directament i sense amiguismes cutres i bajanades d'aquesta mena, o sigui que són gent seriosa. LPC

qazcona ha dit...

Hola! Em publciat un enllaç al teu post a la pàgina de COMRàdio la Facebook, gràcies!

http://www.facebook.com/comradio

Ignasi ha dit...

Molt bé, però que l'èxit mediàtic no et faci perdre el bloc. Que és l'essència i la base de la feina.

Per cert, la foto no et fa justícia.

Unknown ha dit...

felicitats!

pots mirar-te la troballa de restes d'una vil.la romana al recinte de Can Ricart del Poblenou.

http://www.poblenou.org/2009/11/les-restes-romanes-de-can-ricart-en-perill/


Salut!

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Dani ha dit...

Moltes gràcies! Em miraré això de l'editorial però pel que veig es basa molt en fotografia i jo no tinc els drets de les imatges desgraciadament.

Gràcies a tots!

Outsider ha dit...

¡enhorabuena Dani!
Si es que el que vale, vale... :-)